Kızlar Merhabalar oğlumun uyku sorunu çok fazla yani gündüz yeni doğan gibi her 2 saate bir uyumak istiyo gece 12den sonra asla uyumuyo oyun oynarken sıkıntı yok ama sıkılınca kaçış olarak Eee eee diyip yatağa gidiyo uyumasada bunu yapıyo etkinlik vs yapmayı sevmiyo kitap araba top boyama bunlarlada uzun uzun asla oynamıyo tekte oynamıyo dışarda saatlerce gezsin parkta sabahtan akşama kadar oynayalım uyku aklına gelmiyo ben evde ne yapabilirim nasıl oyalarım üzülüyorum bazen sıkılıyo diye ama her çocuk hergün hergün biyerlere gitmiyodur demi 😅