ArsAyz sınır hattı olduğu için olabilir çünkü halk sınırdan çıkmaya çalışmış poliste engel olduğu için çevik kuvvete saldırdılar. Ben ne olursa olsun polise saldırmalarına her zaman karşıyım. Çünkü devlet o polise ne emir verdiyse onu yapmak zorunda böyle olaylarda olan hep polise oluyor maalesef ki. Yani bi olay çıkıyor polis olaya müdahale edince bu sefer taşlar hemen polise çevriliyor Allâh yardımcıları olsun gerçekten