hepyerdeyizz kabakcekirdegi Emire gerek bile yok ne oluyrsa olsun denilip vurulmaliydilar değil ayak altına almak el uzatan in eline sıkilmaliydi . Bunu yapamayanlar yazıklar olsun . Bunun için emir gerektiren yasayı Onergeyide Başlarına calsinlar
cnhavva hepyerdeyizz buraya çok müdahaleler yapıldı kaç şehit verdik burda biz bi avuç insan bakıldığında ama arkasında ABD var
kabakcekirdegi hepyerdeyizz Kardeşim ikimizde vatan severiz tamam ben öfkeliyim ama sana değil öfkem gerçekten yanlış anlama beni . Şuan konu bu durum yani bunu bilmeyen varsa da öğrensin milli bir tepki koymalıyız artık gerekirse biz de yürümeliyiz sokaklarda
hepyerdeyizz kabakcekirdegi İş ciddiye binince Kimse olmuyorki ortada . 🥹Hepsi boş üç beş kişiyi yerler duman ederler boyleleri
hepyerdeyizz Elfgrn İçimizde dokular zaten böyle biseyi haberlerde görmedim mesela .. kim ne içti yedi Düştü biçti giydi diye saçma sapan şeylerle dolu haberler ama Bunun gibi mevzular yok .
Elfgrn hepyerdeyizz Ay haberlere vermediler mi 🤯 ben bakamadım haberlere internetten görüp takip ediyorum da ay şaka gibi böyle birşey nasıl yayınlanmaz.
kabakcekirdegi hepyerdeyizz Edelim korkum o ki tekrar hendek dönemini yaşamak. Vanda Diyarbakırda polise saldırmışlar bugün . Mardin çok karışmış aynı o zamanlar geliyor aklıma. Rabbim vatanımızı korusun
kabakcekirdegi Doğuda işler karışıyormuş Mardinde, Şırnakta, Diyarbakırda yaşayan asker eşleri yok mu ? İyi misiniz ? Durum ne?
hira0502 kabakcekirdegi biz Yüksekova’da yaşıyoruz ve maalesef ki o kadar çok sevicileri varki. Ama şu anlık bi sıkıntı olay falan yok burda bende zaten birkaç güne memlekete gidiyorum. Eşlerimize öyle bir duyum aldıkları zaman haber geliyor carsıya falan çıkamıyoruz yasak oluyor. İnşallah olmaz böyle şeyler. Burda bir sürü asker polis var görüyorum ve çok üzülüyorum en ufak olayda özellikle polise çok tepki veriyorlar maalesef 😔
pinkflowers kabakcekirdegi Kızlar ya iş gereği tamda olayın olduğu yerdeyiz 15 20 dk yakınımızda ve acayip korkuyorum
hepyerdeyizz Elfgrn Yalan olmasın ama ben Görmedim haber saatinde bakıyordum .başka ücra kanallarda verildiyse bilmiyorum ama Görmedim ben. 🥲Zaten ne zamman cicddi biseyde verdiler ki . Hergun Eminimki şehit veriyoruzdur Bu kadar hainle . Ama konu Başka biseyse konuyu kapatmak için Veriyorlar üç şehit iki şehir diye onun dışında Verilmiyor bile 🥲🥲
emosss__ Bu yapılanlara hangi asker polis müdahale edecek emir gelmeden hepsinin çocuğu var ailesi var sadece işlerinden olmayacaklar malesef. Halk uyuyor herkes sessiz kalıyor. Halk sokağa dökülse isyan çıksa ben o zaman göreceğim bayrağımıza kimin dokunmasına izin verecekler. Hadsizlik biz bu bayrağı toprağımızı ne kanlar dökülerek kazandık ama malesef insanoğlu geçmişi hatırlamıyor ve gün geçtikçe bitiriyor
kabakcekirdegi emosss__ Kanun var bayrak söz konusu olduğunda emir beklemek zorunda değil ki asker. Ama öyle bir sindirdiler ki polisi askeri adamlar korkar oldu Allah sebep olanların belasını versin
symstf kabakcekirdegi şunları da şöyle yerlere paspas etseler keşke birer kurşunla. Bi bitmedi şu pislikler.
emosss__ kabakcekirdegi bahsettiğim şey tamda bu askerin polisin bir yetkisi kalmadı. Adamlar sindirildi. Allah bildiği gibi yapsın. Özümüzü unutturmak için ancak çaba var sahip çıkmak için değil
kabakcekirdegi emosss__ Bir kıvılcım yeter bu millete diye umuyorum gerekirse ikinci bir kurtuluş savaşı da verilir yeter ki o kıvılcım çıksın artık neyi bekliyoruz bilmiyorum ama bugün olan bu olay benim sabrımı taşırdı . Görmeyenler varsa görsün istedim milli olarak bir bilinç oluşturalım
KendiEvimdeDeplasmandayim Bayrağımıza dokunanlar 3yıl yatar. Askerimiz engel olsa müebbet yatar. Hain uzakta değil. At iziyle it izi karıştı artık halk uyanmazsa bayrak falan kalmayacak ortada. Yıllarca işleyerek bastırdılar toplumu. Sebep olanların bir gün yargılanması dileğiyle
kabakcekirdegi KendiEvimdeDeplasmandayim Çok haklısınız. Bir kıvılcım yeter bu millete diye umuyorum gerekirse ikinci bir kurtuluş savaşı da verilir yeter ki o kıvılcım çıksın artık neyi bekliyoruz bilmiyorum ama bugün olan bu olay benim sabrımı taşırdı . Görmeyenler varsa görsün istedim milli olarak bir bilinç oluşturalım
emosss__ kabakcekirdegi görmedik haberim yoktu senin postu görene kadar instagramda bir paylaşım bile yok baktım şimdi. Haber kanalları da uyuyor heralde. Umarım biran önce herkes farkına varır olanların yoksa durum vahim
KendiEvimdeDeplasmandayim kabakcekirdegi iyi yaptınız. Keşke yetse bir kıvılcım. Kıvılcım değil ortalığın alev alması gereken çok olaylar oldu 2gün tepki gösterip unuttuk. Şehit aileleri bile tehdit edildi bu ülke de. Umudum çok az ama “Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim.” Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün şu sözüne sarılıp bekliyorum.
oylesinebiri__ kabakcekirdegi bela okumak istemiyorum bazıları hak ediyor ALLAH onları bildiği gibi yapsın