Eminekybyneren merhaba aynı durumdayım.6 buçuk aylık oldu.ağzını sımsıkı kilitliyor.
Zorla 3 gün bal kabağı
3 gün havuç
3 gün yoğurt
2 gğn avokado verdim..
Tüm tadımların hepsi çay kaşığının 10da biri kadar yaladı desem yeridir.açmıyor ağzını.
Artık 2 gündür tadım yapmıyoruz. Anne sütü emiyor sadece.
Bu ağzı açmama meselesi DEMİR VİTAMİNİ ile başladı.tadını sevmediği için hep anlayınca süt kaşığını görünce 4 aylıkken daha başlamıştı.tadım süresince açmıyor.çok üzülüyorum.