Deletedmom2987 sizde de oluyor mu sezaryen doğum yaptım 4 ay oldu ama çişimi tutamıyorum ilkinde böyle olmadım hiç neden acaba
zehross00 Deletedmom2987 Ben onu bir dönem yaşadım bir anda öyle bir tuvaletim geliyordu ki gidene kadar kaçırma da oluyordu birkaç damla. Sonradan kendi kendine geçti
aslanim06 Deletedmom2987 ben normal doğum yaptım ve 14 ay geçti. Bana hala oluyor 😅 normal zamanda değil ama hapşırıncaaa ay nasıl tutacağımı şaşırıyorum tutamıyorum da zaten 🫣
Deletedmom2987 Niyesordunbucevabi birden boşalmada değil aslında minicik kaçıyor tuvalete yetişene kadar
Niyesordunbucevabi Deletedmom2987 zamanla düzelir canım ben 3 normal doğum yaptım hapşırırken filan kalıyor bazen
Deletedmom2987 hepyerdeyizz yani normal doğum yapanda oluyordu biliyordum ama garip yani acaba çok mu tutuyorum idararı ondan mı kaçıyo anlamadım
Deletedmom2987 zehross00 aynısı bir bardak su bile içsem sanki saatlerce tuvalete gitmemiş gibi oluyorum gidene kadar da kaçıyor 1 2 damla
zehross00 Deletedmom2987 Benimki kendi kendine geçmişti umarım sizinki de geçer. Geçmezse de doktora görünün
Deletedmom2987 KendiEvimdeDeplasmandayim ilkinde hiç olmadı bunda oluyor nedense böyle birden boşalır gibi değil ama 1 2 damla kaçıyor
sevdaben Deletedmom2987 ben de sezaryen oldum boyle bir sorun yasamadim. Bir bardak suyla bukadar sikisma yasaman normal degil. Zamanla duzelecek olsa bile sen gorun doktora,korkarim boyle durumlardan
KendiEvimdeDeplasmandayim Deletedmom2987 bi doktorunuza sorarsınız müsait olunca. Belki normaldir ama ben duymamıştım hiç
Deletedmom2987 emosss__ sevdaben cananbulbul KendiEvimdeDeplasmandayim teşekkürler kızlar bir randevu bakayım en iyisi
cananbulbul Deletedmom2987 normal doğum yaptım 3 ay oldu aynı durumdayım geldiğinde koşa koşa gitmem gerekiyor