acimavi gamomuu evet genelde bu şekildeydi. Küçükken de daha sık gördüğü akrabalara hemen güler, nadiren gördükleri şebeklik yapsa da bir süre sadece izlerdi. Ama o zamanlar daha kolay alışırdı, yani muhtemelen 2. Veya 3. Şebeklik de gülümserdi🙃