Minnak_mavis Kızlar beş gündür bebeğim kakasını yapmadı.bugün sağlık ocağında aşılarını oldu.hemşireye fitil atabilirim bugün değil mi dedim, erkek bebeklere önermiyorum dedi.var mı bilgisi olan başka türlü nasıl olacak yani kafam karıştı
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minnak_mavis Benim büyük oğlumda da kullandı kücük oğlum da da kullandı. Ama sık sık değil tabiki. Hakiki zeytinyağı faln içirmeyi deneyin öncelikle.
orkide2 Minnak_mavis kuru kayısıyı haşlayın blendırdan geçirip verin ertesi gün çok güzel yapıyor valla haşladığınız suyu da içirin 6.5 aylım ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık var böyle çok ıkınıp sıkıntıda yapıyorum rahatlıyor kuru erik de olabilir
Karanirem Minnak_mavis hemşire tamamen hurafelerden bahsetmis asla hemsire olmamalı doktor recete ediyor kullanıyoruz erkeği kızı mı var bu işin çok salak saçma bi hurafe
Minnak_mavis MiracAlpinveUmutunAnnesi denedim beş gündür bi çay kaşığı veriyorum ama yapamadı ek gıdadan sonra oldu
deryaren Minnak_mavis oglum kadar fitil kullanan cocuk yoktur heralde bi dönem yarım olcak sekilde kullaniyordum o aylar
orkide2 orkide2 fitil koyduktan sonra çok ağlıyor hiç dayanamıyorum hem yazık böyle demeyin lütfen çok işe yarıyor cidden