zeyneparyaduru
Araştırdım yazmısınız Palm ı görmemişsiniz şaşırdım buraya
İlk göze carpan eksisi hatta tek eksisi Palm yağ hippin
Organık tarımla üretiliyor anne sütüne çok yakın doğal bileşenler içeriyor öyle bomboş şişirmez sodyumu dengeli şekeri dengeli çok güzel bir mama , ama dediğim gibi en büyük eksi Palm yağ olması bazı bebeklerde balçık gibi kaka kabızlıkc bagırsakta sabunlasma yapıyor Palm yağı. Bu sebeble Bebeğimde kullanamıyorum . Ben anne sütü ve bir öğün mama verdiğim için, yerli üretim mamalara döndum nurtricia ( aptamil bebelac ) nestle güvenmiyorum. Palm yağı olmayan Mamamil veriyorum günde bir verdiğim içinde rahatım ama tamamen mama ile beslenen bebek için ARA içermediği için ve probiyotik içermediği için yetersiz gelebilir