38 yaşındayım artık dişlerimin yamukluğu beni çok rahatsız etmeye başladı şeffaf plak düşünüyorum geçen hafta doktorla görüşmeye gittim 2 sene sürecek alttan diş çekilip üste implant yapılacak bir süreçten bahsetti görüntünün de beni yüzde yüz mutlu etmeyebileceğini söyledi kararsız kaldım yaptırıp memnun olan var mı kullanım kolaylığı ve görüntü açısından tecrübelerinizi paylaşır mısınız