busrauzunoglu Merhaba oğlum doğduğundan beri ocean kullanıyorum ancak bu sefer aldığım ürün içeripi farklı. Önceden beyazdı şimdi daha şeffar sarımsı gibi, İçeriğimi değişti ya da bozuk mu anlamadım bilgisi olan var mı?
Havva97 busrauzunoglu ben ocean kullandım değerleri yükselmedi çok dikkat ettiğim halde şimdi bestiron buldum hem içinde C vitamini destekli hemde baya iyi bi damla doktorunuzla görüşün ocean kullanmayın benim oğlum da etki etmedi kan değerini yükseltmedi yeterli gelmedi içeriği
nurzeyd06 busrauzunoglu içeriği değişmiş aynısı benimkide öyle sıkıntı yapacak bir durum yokmuş merak etmeyin
songulakyrk busrauzunoglu ben aldım ama 5-6 ay oluyor alalı ama geçen biri yazmıştı bende ordan görüp yazdım
songulakyrk Havva97 ben doktoruma sordum oceanı tavsiye etti bectiron ve bi marka daha vardı sordum onları kullanabilir miyim diye oda içerikli aynı dedi zaten kullanımları da
Havva97 songulakyrk Bana da tavsiye ettiler çok dikkat etmeme rağmen değerleri çok artmadı , şuan 3 yaşına girecek mecburen bestironla tekrar başlayacağım fikir verdim size siz bilirsiniz tabi ki