Kızlar aynı durumda olan var mı yardımcı olabilecek 11 aylık oğlum normalde zaten doğdu doğalı iştahsız bir bebekti ama son 1 aydır bişey yemiyor ne ek gıda ne mama ağzını kitliyor direk önüne koysam da yemiyor 1 aydır kilo almıyor hatta vermeye başladı çok üzülüyorum artık doktora götürdüm kendş haline bırak diyor ama içim rahat etmiyor çevremdeki yorumlar ayrı psikolojimi bozdu dişleri patlamış gibi ama 1 aydır aynı durumda ne yapabilirim bu durumu herkes yaşıyor mu ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum