pusuk34 oğlumun dişi daha önce sarımsı bir renkti diş hekimi plak oluşmuş zamanla kırılır dedi. Bugün farkettim rengi koyulaşmış. Ağrısı yok. Düzenli diş de fırçalıyoruz sizce bu çürük mü?? Daha 4 yaşında