damlaacar1501 Arkadaşlar doğum yapalı 5 gün oldu ve 3 gündür baş ağrısı kulakta karıncalanma sesi ve ışığa hassasiyet var. Sizde de böyle oldu mu olunca hastaneye ne zaman gittiniz acaba
ozlemeslem55 damlaacar1501 onu bilmiyorum ya sezeryandan sonra narkozdan dolayı benimde baş ağrım çok oldu ama normal doğumu bilmiyorum hala devam ederse mutlaka doktora görünün.