pozitifzey benim kızımda 32 aylık bizim hiç rutinimiz olmadığı için devamlı yanındayım,uykumuz hep sorunlu ama bir haftadır kızımda her şeyden korkuyorum demeye başladı gece uykusuna 2,5 3 de zor uyutuyorum çok direniyor gündüz uyusada uyumasada o saatleri buluyor buna bile elhamdülillah diyorum çünkü 5-6-7 de uyuduğumuz zamanlar vardı 😀