aysem1205 3 alt 3 üst olmak üzere 6 tane yaptırdım, çok rahat, ağrısız bir süreç geçirdim. Sabah implant çivisi çakılıyordu akşam çerez yiyordum o kadar rahattım yani. Korkmayın bence yaptırın, boşluk olunca dişler kayıyor ve araları açılıyor sonra daha uzun bir tedavi süreci gerektiriyor.