bogacaslanmoms evet öyle söylemesi çok yanlış ama her insan aklı başında olmuyor maalesef. Etraf cahil insan dolu, laf anlatsanız da anlamayan çok insan var o yüzden eşek hoşaftan ne anlar diyeceksiniz kafanız inanın tüy kadar hafifler. Ben artık bu modda yaşıyorum. O kadar araştırma yapılmış; bir sürü akademik makale var ve zaman zaman okuyorum diyorum şöyle böyle, yok doktorlar çok biliyor vs bir sürü söyleme maruz kalıyorum. Her çocuğun gelişimi bir değil. Evet genetik çok önemli ama %100 etkilidir diye bir şey yok. İnsanın yetiştiği çevre, beslenmesi, psikolojik durumu vs bir sürü etken var gelişiminde. 2 yaşına gelip de hala dişi çıkmayan bebekler var mesela bakıyorsunuz hiçbir genetik rahatsızlık da yok ama sonradan çıkıyor normal kabul edilmiş. Ciddi söylüyorum etrafı takmayın zaten yürümeye doğru yol almış bir bebek dediklerinize göre. Çok yakın yürümesi, elde tutunca da yürüyor diyorsunuz. Muhtemelen korkuyor tek yürümeye. Onu cesaretlendirirseniz kendi de başlar bir iki adım başlar bir bakmışsınız evinizde çıp çıp 80 cmlik biri minik minik koşuyor :)
Size kocaman sarılıyorum, kendinizi üzmeyin. İnanın ileride kendinize kızarzınız etrafı niye bu kadar kafama takmışım diye.