Merhaba kızlar 33 gün oldu doğum yapalı epizyom var 3 dikişlik , ilk 2 hafta ağrım oldu sonraki hafta ağrı bitti bu hafta yeniden ağrım var oturunca da kalkınca da ağrım oluyor dokundum dokununca agrı yok şişlik yok minik bir şişlik gibi bir sey vardı ama dikiş izi de olabilir, yaşayan var mı yoksa 2 hafta içinde iyileştiniz mi ?
Kanamam yok loşi devam ediyor.