adaaaasu estagfurullah ben sadece annesi olarak evladınızı en iyi siz gözlemler siz bilirsiniz o yüzden başlığa hitaben cevap verdim ki gerçekten de öyle farklı şeyler sezinliyorsanız destek önemli çünkü hassas bir konu. Ama içerikte yazdıkklarınızda herhangi tuhaf bir durum yok emeklemek zaten bir gelişim göstergesş değil emeklemeyedebilir. Ellerini çırpmasıda uzuvlarını keşfediyor babadılmada bazı dönemler duraksama olabiliyor çünkü o arada başka gelişimsel şeyler öğreniyorlar ona odaklanıyorlar aksi hissettiğiniz bir durum yoksa ve de hayatınızds ekran yoksa korkmayın inşallah