Ben de keseli birkaç gün oluyor Benim kızım da 2 gün sonra 22 aylık oluyor, ben önce gündüzleri tamamen bıraktırdım sadece geceleri uykuya geçsin diye verdim. 5 gün böyle devam etti artık gündüz istemedi hiç. Sonra birkaç gün önce de gece vermemeye başladım gündüz hayır dediğimde hiç vermediğim için gece de vermeyince çok ısrar etmedi bi 10 dk falan ağladı bir bardak süt içirdim ninni söyleyerek uyuttum. Cuma günü akşam son emzirmesini yaptım ondan beri hiç emmedi bazen istiyor hayır deyince de ısrar etmiyor biz böyle bıraktık.