Merhaba Hanımlar ilk gebeliğimde 34-35 haftada tansiyon yüksekliğim oldu yatış verildi 24 saatlik idrar verdim idrarda protein çıktı yatışım yapıldı geri çıktım. 2-3 gün sonra suyum geldi nişanım geldi tekrar gitmek zorunda kaldım. 22 saat doğumhanede kaldım tek başıma riskli gebelik olduğu için hiç kimseyi yanına almıyorlar kendimi çok yalnız yani kimsesiz çaresiz hissettim sancılar bir yandan vuruyordu.normalde doğum yaptım çok şükür yani bir sıkıntı olmadı bebeğimde bende. Yani benim sorum şu ilk gebeliğinde preklamsi geçirip 2. gebeliğinde de aynı olan var mı ya da normal kadın hastalıkları ve doğuma giderken doktor sizi bir preklamsi gecirdiginizi öğrenince direkt perinatolojiye yönlendirdi mi yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi lütfen🙏