hepyerdeyizz yenianneoldumm ona bende şaşırdım çünkü en erkeni 6 ay olarak biliyorum oda bir slrun varsa . Yoksa Dediğiniz gibi yaşından önce yapmıyorlar
minnakanneyim erkekannes ben devlet hastanesinde yaptirdim ama doktoru araştırıp yaptırdım önceden aynı doktora ablam komşularımız arkadaşlarımız yaptırmıştı hepsi memnun kaldı bende yaptırdım memnun kaldım
Nurci erkekannes ben devlette yaptırdım İstanbul’da öncesinde ve sonrasında çok kolaydı büyük oğlumu özelde yaptırmıştım işlem sırasında çok ağlamıştı zor tuttular doktorun iyi olması ile ilgili bir şey
Nurci serifecenikli Arnavutköy devlet hastanesinde ama doktor adı hatırlamıyorum isterseniz bakarım ensbızdan
PembeFil_ rabia1806 5 aylıkken falan gitmiştik randevu almaya 2 ay sonrasına randevu verildi yani 7 aylıkken sünnet oldu
PembeFil_ rabia1806 evet anne ve babası mecbur yanında olmak zorunda sünnet olmadan önce imza atıyoruz işlem süresince de yanındayız
mnkanne1 erkekannes devlette değil ama belediyenin özel kliniğinde yaptırmıştım 3 aylıktı şuan 4 yaşında ve bir sorun yaşamadık şükür ben memnun kalınca kuzenlerim de yaptırdılar
nazmom erkekannes ben de doğumu özelde sünneti devlette 3,5 aylıkken yaptırdım çok iyi geçti dikişler tamamen düşene kadar sürekli kontrole çağırdılar çok ilgilendiler. Arkadaşım özelde yaptırmıştı hiç kontrole bile çağırmamışlardı
zynpbrkyalty PembeFil_ çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🥹 kaç aylıktan itibaren yapıyorlar bide lokal mi yapıyorlar