Bebeğime gece mama yapmak içim gitmiştim arkamdan gelmeye çalışmış ağzını yatağın sert kenarına vurmuş ben kırıldı sandım ama röntgen sonucu doktor içine gömüldüğünü söyledi yaşayan var mı aranızda bebrğim 22 aylık bu arada süreç ne olacak biberonu bırak dedi ön iki dişi gömülmüş çünkü ama gece beslenen bi çocuk ve bide kötü zamana denk geldi hem acısı var hem biberon isticek hepsi üst üste olacak bu süreçte nasıl bırakabilirim bilmiyorum