Yazılanları okurken içim gitti 😞 beterin beteri varmış derler ya … hepimize çokçoook geçmişler olsun. Bende de oldu doğumdan sonra ikinci hafta başladı neredeyse üç ay sürdü ağlaya ağlaya emziriyordum , kaç kutu antibiyotik kullandım , kordizonlu ilaçlar içtim en son iğne yaptırdım öyle geçti , bunun dışında kim ne dediyse yaptım , soğan haşlayıp koydum , sıcak banyo , soğuk kompres vs vs
Bana biyopsi yaptılar o anda patladı doktorun her tarafı kanlarla iltihaplarla doldu , koca bir şırınga iltihap çekti içinden ayyy ne günlerdi 🫤 aklıma geldi yine stres oldum . Şimdi de diğer göğsüm kızardı sanırım gece üstüne uyumuşum yine öyle olacak diye ödüm kopuyor