katerinapetrova bbk88 doğum yapalı 4 ay olacak hâlâ olmadım ama zaten normalde de hamile kalmadan önce yılda 2-3 kez anca olabiliyordum pcos var çünkü şu an yaklaşık 2 yıldır olmuyorum regl 😂
babymam_ bbk88 Merhaba benimde sezeryan doğum yapalı 7 ay oldu hala yok. Zaten düzensizdim pcos dan dolayı Allah bilir bir daha ne zaman olurum 🤦🏻♀️
bbk88 katerinapetrova ayniyizzzz bacim🤣 duzelir diyordum ben hatta da yok demek dogumdan sonra belki diyordum dndjdjd
gzdeaybars 4 ay önce doğum yaptım, bugün regl oldum. Bakalım kaç gün sürücek? Yoğunluğu nasıl olucak ? Sonrası ne zaman olucak? Bir sürü soru 😁 şaşırdım, bu kadar erken beklemiyordum.
serife2 bbk88 14 ay olucak hala olmadim canim 18 aya kadar emzirme siksa eger sut hormonu fazla calistigi icin adet olunmayabiliyormus normalmis bu durum