ayse_120 Kizlar bugün hastaneye gittim kontrole lekelenmem vardi geçti kese biraz küçüktü bugün tekrar bakti doktor kese çok küçük 1 cm dedi gelişmiyor dedi kürtaj dedi son adetime gore 6+6 bebek bile görünmüyor napmaliyim lütfen biseyler diyin
asrinhatasi ayse_120 siz yine de gidin. Bir doktor küçük der bir doktor iyi der. Her ultrason cihazı bile bir değil. Diğer doktor da aynı şeyleri derse ona göre adım atarsınız.
ayse_120 merikmom 1 hafta çok geç değil mi perşembe günü gel dedi aç karna önce muayene edelim sonra da kürtaj karar verilirse
ayse_120 asrinhatasi sagolun vajinal ultrason sonrası agri başladı ya lekelenme birde acaba normal midir bilmiyorum
asrinhatasi ayse_120 vajinal muayenelerde normal durum lekelenme ve ağrı. Muhtemelen kastınız kendinizi. Sıkıntı yok 🌸
ayse_120 asrinhatasi inşallah öyledir ya normalde lekelenmem geçmişti vajinal ultrason sonrası başladı ama doktor onunla alakalı değil dedi progestana devam et dedi
Bebikoluhayatim ayse_120 benimde 6 nın ortalarında görünmüştü vajinal muayene ile ilacınızı aksatmayın ağır işler yapmayın en önemlisi stres yapmayın kasmış olabilirsiniz kendinizi
ayse_120 Bebikoluhayatim benim baştan beri lekelenme vardi ilaç ile duzeldi dün tekrar başladı insallah geçer ilk doktorum beni korkuttu gelişmiyor dedi küçük dedi sağlıksız falan kürtaj diyince lekelenme başlayınca tekrar korktum