arkadaşlar merhaba, önce 2 gün boyunca ateşlendi 38 falan oldu doktora götürdüm boğazında veya ciğerlernde bir şey yok muhtemelen diş sürecinden dolayı böyle dedi bir de grip ilacı verip eve gönderdi. o gündem beri uyurken horluyor normalde asla sesi çıkmazdı. sürekli serum suyuyla burnunu yıkıyorum odasını nemlendiriyorum falan ama hala geçmedi başına gelen var mı böyle bir şey? ayrıca çok da iştahsız