edaasnbs benim oğlum da 4 yaşında ve çok yemek seçer her şeyi yemez, içmez. Ben de bu zamana kadar okula başlayınca düzelir, arkadaşlarından göre göre yer diye umut etmiştim. Hayallerim yıkıldı 😂 sınıfındaki çoğu çocuk yemiyormuş şansıma 🫠 9-4 arası kreşte. Bazı veliler kahvaltısını yaptırıp gönderiyor ben göndermiyorum. Belki bir ihtimal acıkınca yer diye. Bazı günler hiçbir şey yemiyormuş, yediği yemeklerden olunca yiyormuş. Şu an bana yemek anlamında olumlu katkıları yoğurt yemeye başladı bi de portakal suyu içmeye başladı o kadar