Bebeklik döneminde konak problemi yaşamıştık . Zeytinyağı ve karbonat uygulayarak geçirmiştik. Şu an oğlum iki yaşında geçenlerde tekrar oldu yine zeytinyağı falan yaptık temizledik. Bugün bir baktım ki tekrar olmuş saçının ön kısmlarında daha iri ve kabuk kabuk şeklinde. Doktorumuzla konuştum bir tane şampuan önerdi fakat şampuanın fiyatı 850 tl . Resmini atmaya çalışacağım. Sizlerin de kullanıp memnun kaldığı bir ürün var ise paylaşırsanız sevinirim kızlar .