ozzzz41 Kızım 6 günlük ve 2 gündür vajinasından hafif de olsa kan geliyor ilk gün pembe bir şekildeydi o gün konrtol vardı doktor normal bi durum dedi ama akşamına kırmızıya dönünce tedirgin oldum kırmızıya dönmesi de normal mi bilgisi olan var mı acaba?
cakebabe ozzzz41 bence başka bir doktora götürün hiç duymadım normal demiş sebebinin ne olabileceğini söylemedi mi
minikcekirgem ozzzz41 ozzzz41 idrar yolu enfeksiyonu olabilir tedirgin olmayın dr gidin birde nefrolojiyede yeşil alan açtırın böbreklere de baksınlar geçmiş olsun
Rabiiul ozzzz41 enfeksiyondan kaynaklı olabilir benim kızımda da olmuştu hafif pembemsi ama ay olarak daha büyüktü
ozzzz41 cakebabe ürik asitten dolayı kristalleşme falan dedi ama bilemedim yarın tekrar gideceğim bakalım
tubi1 Benimde kızım 10 günlük akıntı vardı bugün doktorunu aradım anneden geçiyo hormonlar normal dedi ama kanama bilemedim bence doktorunu birkez daha arayın
ozzzz41 tubi1 çok araştırdım bi kaç doktora sosyal medyadan sordum onlar da normal bu kanama vs dedi ama işte anne yüreği tedirginim
ozzzz41 Rabiiul benimde ilk gün pembeydi sonra döndü kırmızıya işte her bezde gözükmüyor şuanlık da bakalım
ozzzz41 pozitifanne06 evett dün dayanamadım doktora götürdüm o da 20 güne kadar sürebileceğini söyledi. Zaten de geçti galiba dünden sonra bi leke görmedim