Fırında bütün tavuk yapacağım internetten bakıyorum soslarda salça ve yoğurt diyor yorumlarda da herkes işte salça, yoğurt fırında yanar sakın yapmayın diyor. Genel tariflerde de hep yoğurt, salça ile soslar var. Daha önce yaptınız mı ya da nasıl yaptınız? Yapıpta yazık olsun istemiyorum