zehross00 Minigim38 Benim rahmimde perde var eşimde de varikosel vardı ama değerleri iyiydi 6 ayda hamile kaldım ben ilk çocuğuma. Şimdi de olmayınca acaba bir daha olmayacak mı diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Hayırlısı olsun hepimiz için