yaoszey önümüze çıkan hastalıklardan vs oluyor bence fazla bilmek fazla kaygı getiriyor maalesef. öncelikle bebeğin ve sen sağlıklısın insanlar nelerle uğraşıyor ne dertler var diye düşünüp sadece ana odaklanmaya çalışmalısın :( bir de bebek ele avuca geldikçe de kaygı azalıyor. Ve hepimiz insanız, kime yarın ne olur bilemeyiz dolayısıyla günümüzü mahvetmenin lüzumu yok ❤️❤️❤️ bende hala kaygılıyım tabiki mesela mutfakta giydiğim tshirtü bebeğimi emzirmeden önce çıkarıyorum ya bir şey sıçradıysa üzerime bebeğimin ağzına gelirse falan gibi saçma düşüncelerim var en basitinden 😅😅 ama rahat ediceksem o tshirtü çıkarıyorum ve hemen kafamdan atmaya çalışıyorum.. chatgptde yardımcı oluyor kaygılarını paylaş onunla