Merhabalar, bebeğim 4 buçuk aylık oldu ve 2-3 gündür çok kötü haldeyiz. Sanırım ataktayız. Önceden beşikte sallayarak uyutuyordum uyku saatlerimiz vs vardı ama hepsi birkaç gün önce yok oldu. Beşiği kabul etmiyor, ayağıma alıp sallıyorum onu da kabul etmiyor sadece battaniyeyle sallıyoruz orada duruyor ama sorun şu ki gündüz evde tek oluyorum. Acaba başka nasıl uyutabilirim çaresiz kaldım 🙏🏻