Kızlar oğlum şubatta 2 yaşına girecek cümle kurmuyor ama kelimelerimiz çok şükür var komut alır söyleneni yapar, hareketli bir bebek hiperaktif değil ama normal. Tüm hayvanları bilir duyu organlarını bilir anne baba hala herkesi tanır ismini söyler. 10 a kadar sayar geometrik şekilleri biliyor bugüne kadar sıkıntı etmiyodum ama biraz fazla seviyor şekilleri sayıları harfleri mesela dışarda birşey görür daireye benziyorsa daire diye bağırır sayı görür 2 diye bağırır tvde haberde ki harfleri söyler yani şöyle söyleyim akşama kadar ben yazsam o söylese sıkılmaz elleriyle de kendi sayar. İnstagramda bi post gördüm otizmli çocukların takıntısıymış harfler sayılar falan beni bir korku aldı zaten cümle kurmadığı için tedirginim, birde kendi yaşıtlarıyla hiç anlaşamaz yeni tanıştığı insanları sevmez korktum der ama sonra alışır oynar. Var mı çocuğu benim ki gibi olan ya normaldir demi