Biraz uzun olucak öncedende bahsetmiştim. 45. günden beri meme reddi yaşıyorum ağlıyor 5 dk ayakta zorla emziriyorum sonra 3 4 saat mümkün değil. Emzirme pozisyonunda ağlıyor uykuluyken anca emzirebiliyorum oda 10 dk en fazla. 2. Ayda az kilo aldı(450gr) sütüm var. Geçer dedim çok uğraştım. Şırıngayla kaşıkla denedim açmıyor ağzını diliyle kapatıyor sürekli uğraştım. Biberon verdim en son sağdım verdim içmedi sütü sevmiyor dedim mama yaptım içmiyor mamayı değiştirdim içmiyor biberonu değiştirdim bir kere içti sütü bir kerede mamayı yine istemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım 4 5 saat emmeyip nasıl içmez emmez emersede ağlayarak 5 dk. Çok üzülüyorum her yolu denedim meme reddimi iştahımı yok iki doktora götürdüm genel sağlığı iyi. Bir doktor az kilo almış mama ver dedi. Diğer doktor mamalık durumu yok dedi. Aç çoçuğum sanki. Mamada veriyorum yemiyor ki. 5 saat aç kalsın yinede emmek yemek istemiyor. Dil bağı, alerjisi falanda yok. Kolik bir bebek gazı var çok çıkarıyor çıkarsarda bitmiyor☹️