Kığılı kesinlikle babamın 2022’de aldığı gömleği hala ilk gün ki gibi ütü gerektirmeyen özelliği var ve ayrıca hem ucuz versiyonu hem pahalı versiyonu var farklı kalıplar vs efor kesinlikle soluyor. Sarar çok çok iyi ama zararı güzel muhafaza etmek gerekiyor.