Kızlar amacım tabii ki de yarıştırmak veya karşılaştırmak değil ama uzun zamandır bir muayeneye gitmemiştim dün gittim doktor kilosu için iyi dedi 14 kg kızım ama herkes bana yok çelimsiz yok zayıf falan deyip sinirimi bozuyor bu aylardaki diğer bebeklerin boy ve kilosu nedir merak ettim açıkçası