gbdl23 Evet bebeğim 2-3 aylıkken meme reddi başlamıştı, benim de sütüm çok değildi. Besin reddi olduğu için korkup tamamen mama + sağımla biberona geçtim. Arada uyurken memeyi kabul ediyordu. Şu anda 8 aylık olmasına 1 hafta kaldı, birkaç ay önce denedim memeyi tamamen alıyor, reddetmiyor ama maalesef benim sütüm yeterli değil. Yeterli olsaydı komple dönerdi diye düşünüyorum