aybarsmom34 Göz kapağım düşük, kırışık duruyor. Devlet hastanesinde ameliyat yapıyorlar mı? Korkuyorum; göz ve diş deyince aklım çıkıyor. Uyuştururken iğneyi gözün içine mi yapıyorlar acaba? Devlet hastanesinde ücret ödeniyor mu? Hangi bölüm yapıyor, bilen var mı?