urasesra Tuttu aşı yaptırdım bugün ateşi yükseliyor başında nöbet tutuyorum bebişimin ve yorucu bir gündü Alttaki anne şu an bebeğini uyuttu Kıskanmak dizisini izliyor😄
mavisevgim efealib normal dişleri kaşınıyor çıkıyor bizim de 17 ay aynı durumdayız neyse oyuna dönelim şuan mesajımı okuyan kişi bebeğini uyutuyor 🙃
aybukesimsek Sunam tutmadı yarın hafta tatili eşimin bol gezmek var 😂 Aşağıdaki bebegini uyutmaya çalışıyor
dogamdefne Sunam Tuttu 😄2 çocukla hiç iş biter mi. Alttaki anne çocuklarını yatırmış benim gibi kahve içiyordur . 😄
BordoHuniliAnne aybukesimsek tuttu, bebek sayılmazlar ama çocukları uyutmaya çalışıyorum. 4 yaş ve 2,5 yaş 😅 altta ki anne çok yorgun, dün gece 5 saatten az uyudu
anneligegiris BordoHuniliAnne tutmadı kayınvalidem bizde kalıyor sabah o baktığı için uyudum😂 alttaki anne ikinci çocuk ne zaman sorularından sıkıldı bidaha soran olursa saldırmaya hazır😂
hicrettt lua tutmadı 😂 ilaçlarını içirdik uyutmaya çalışıyoruz 😂 Alttaki anne bebesini uyuttu kendi bakımını yapıyor 🌸