_YanakReisinAnnesii benı düşündüren sağlık ocağında kı ebe oldu, 18. Ay devlet aşısı var 16. Ayda nimenxrix tek doz yaptırsam 18. Ayda menenjıt bexsero aşısı denk gelıyor ebe olmaz dedı canlı aşı en az 2 ay gecmesı lazım dedı dr gıdın aşı takvımı duzenlesın tekrar dedı. 20. Ayda başlatır muhtemelen dedı. Dr bana hazırladığı süreler 15. Ayda nimenrix tek doz, 17. Ayda bexsero 1. Doz 19. Ayda 2. Doz 29. Ayda da 3. Hatırlatma dozu yazıyor. 17. Ayda olan aşı devlet aşısıyla 30 gün var demek kı sıkıntı olmuyor 19. Ayda da Olabılır 2. Dozunu ıyıce kafam karıştı 😂