behnsnm evdeydik ama çarşamba günü yatırdılar ikisinide dün taburcu olduk sürekli aspiratör yaptılar makinayla boğazı tahriş olmuş inliyo uyuyamıyor doktor yatır cigere inmiş diyo başka doktolara götürdük ufak hırıltı var yayacak kadar değil diyorlar çaresiz kaldım ağlıyorum sürekli siz nasılsınız