Kızım 18 aylık grip oldu aynı zamanda azı dişi patlattı baya ateşlendi vs snra huy değiştirdi geceleri taze bebek gibi habire mama istiyor 100 cc içiyor her defasında üç saate bir falan normalde en fazla bir kere içerdi grip ve dişten snra böyle oldu azı dişinin biri patladı diğerleri kabarık daha patlamadı bir sürü dişi kabarık durumda şu an iki alt iki üst birde azı beş dişi var sadece gerisi kabarık. Bu durumda gece beslenmesinin böyle olması normal mi dişten acı ağrı çekerken beslenmeyi kesmem normal mi? Azı dişi çıkarken üç hafta gündüz ağzına bir lokma koymuyodu yarım kilo verdi hatta şimdilerde az az iştahı açılmaya başladı napmalıyım?