pudu Merhaba sevgili anneler 🌸Bebişim 3 aylık olmak üzere malum kış günü ev sıcak gerçi en serin oda 22 derece oluyor kaç günde bir banyo yaptırmak gerekiyor
beybitolat pudu ocak doğumlu oğlum. Şuan 1 yaşında. Yaz kış demeden göbek bağı düştüğündem beri hergün yıkıyorum
rhal pudu benim kızım da 3 aylık 2-3 günde bir genelde 3 günde yıkıyorum evin sıcaklığı 22-23 derece arası oluyor. Yıkayacağımız zaman klimayı açıp odayı biraz daha ısıtıyorum giydirdikten saçını kuruttuktan sonra kapatıyorum
minikada10 pudu bence mızmız bir bebekse be suyu seviyorsa her gün yıkayın özellikle gazlı mızmız bebekler duşta çok rahatlıyorlar eğer duşum ona iyi geldiğini hissediyorsanız yıkayın her gün bir şey olma z
nilesln pudu benim bebeğimde 3,5 aylık 2 günde bir yaptırıyorum bir sorun olmuyor tam tersi rahatlıyor uykuya rahat geçiyor 😊