eylulll_ Ben kullanıyorum reflü için kullanıyoruz yemeklerden sonra mide yanması ekşimesi yapmaması için kullanıyor..
2025mucizem kesi günde 2 şase sabah akşam mamasina katıp veriyorum yani tam henüz faydası olmadı ne yalan söyleyeyim
eylulll_ kesi şuan 1 yaşında her yemekten sonra 5 ml civarı 3 kere falan veriyorum kusmayı kesmiyor kustuktan sonraki tahriş yanma hissi onlar için
kesi eylulll_ normal gaviscon şurup demi pembe olanı değil birde işe yaradımı benim bebeğimde gece uykuda huzursuzluk ağız kokusu sabahta çok nadir kusma var