Benim annem biz daha çocukken ilk ameliyatını olmuştu mitral kapağı değişmişti çok uzun seneler bir sorun olmadı iki sene önce pıhtı yapıştığı için kapak işlev göremez olmuş bir ameliyat daha oldu 60 yaşında, şu an gayet iyi siz de içinizi ferah tutun çok yaygın yapılan bir ameliyat kısa sürede toparlanıp sağlığınıza kavuşursunuz inşallah 🌸