Merhaba sevgili anneler 🌸
20 Aralık son adet tarihim ve şuan 4 gün gecikmem var 4-5 gündür midem de yanma gibi bulantı gibi değişik şeyler hissediyorum gözlerimi açar açmaz bulantı yanma gibi şeyler oluyor ama kusma yok kuscak gibi oluyorum ama yok 2-3 dakikalık bir karın ağrısı oluyor ayaklarım üşüyünce sanırım adet ağrısı değil de gaz ağrısı gibi olduğunu düşünüyorum arada beyaz bir akıntı oluyor göğüsümdeki damarlar aşırı belirgin uçları çok acıyor bazen sanki üstünde yük var gibi geliyor ağırlık yapıyor resmen benim adetim normalde 28 günde bir olurdum geçen ay ve 1-2 ay daha sonrası 35 günde bir adet oldum yani adetim 8 gün gecikiyor sonra adet oluyorum o yüzden test yapmadım geçen ay da 8 gün gecikti negatif çıktı gene öyle olur diye umutlanmak istemedim sizce olabilir mi ilk defa böyle mide rahatsızlığı çekiyorum yemek bile zorla yiyorum yediğime pişman oluyorum hatta bazen mide rahatsızlığım yok bu arada