7 aylık oğlumda biberon reddi var sadece meme istiyor fazla sütüm yok bazen gelmiyor ek gıdayı da daha tam yemiyor doymuyor 2 dişi çıktı yardımlarınıza ihtiyacım var, daha önce lansinoh ve avent kullanmıştım ikisini de çok rahat alıyordu, şimdi ikisini de almıyor. Böyle biberon reddi yaşayıp kullandığınız biberon markası var mı işe yarayan? Geçirmek için her şeyi yaptım biberonu unutturmaya çalıştım farklı sıcaklıklarda mama denedim falan chatgptye sorduğumda çıkan her şeyi denedim