hamcokelek33 Doktorumuz izin verdi kefir vermek istiyorum oğluma 8 buçuk aylık. Hangi marka tercih ediyorsunuz ve nasıl veriyorsunuz
Minikkalbinannesi hamcokelek33 ben oğluma kefir çok içiriyorum altınkılıç marka kullanıyoruz doğal ve probiyotik olanı çok severek içiyoruz bebeklisinden beri sade olanı veriyorum 😊
momyhome hamcokelek33 6 aydan beri veriyoruz 3 yaşında hergün bir çaybardağı veririm altınkılıç marka a101 de var bim de büyük boyu var bazen laktozsuzunu da alırım severek içiyor balda katarım arada ama sade olaraktan çok sever
Azyef hamcokelek33 probiyotik cesitliliği ve miktarı acısından kefirzadem markasını kullanıyorum dıgerlerınden biraz pahalı ama asla eksime vs olmuyor migrosta ındırımde almaua calısıyorum.altınkılıc kefir şikayet yazıp bakarsanız ekşiyen patlayan bir sür sikayet var basımıza geldi her yer kefir oldu sogukzinciri koruyamıyor benfe a101 .
rachelgreen_ Altınkılıç tercih ediyorum ben genelde laktozsuz olanı veriyorum. Biberonuna koyuyorum içiyor ama küçük şişedekinin yarısını bir gün kalan yarısını ertesi gün veriyorum. Bütün şişeyi tek seferde içirmiyorum.
hamcokelek33 rachelgreen_ laktozsuz olması çok mantıklı iyi ki söylediniz teşekkür ederim 😊 siz kaç aylıktan beri veriyorsunuz
rachelgreen_ hamcokelek33 yanlış hatırlamıyorsam 7-8 aylık olduğundan beri veriyorum 15 aylık şu anda 😊