Oğlum 2 aylık basından beri meme emmek istemiyo memeye gelınce basıyo cıglıgı.. cok cok acıkırsa o zaman alıyor ama onun dısında asla almak ıstemıyo gunduzlerı gece hıc bı sorun yok ama aglamıyo etmıyo ama neden gunduz böyle yapıypr sızce bi fıkrınız varmı. Biberonda kullanmıstım ama suan bıberonu bıle alsaa bı zaman snra mızmızlanıyo atıyo gerı